KräkSjukan

min ÄLSKLINGS ÄLSKLING Liam låg nyss & badade i spyor...hur kan en bebis spy så mkt ...alltså det var så mkt så till&med jag blev helt övermejgiven.... nu sover stackarn .....¨då är det bara å vänta tills ja å henrik ska bli sjuka då för kräksjukan är inte BARA & komma undan .... men som min käre bonusbror brukar säga ....tänk inte påt så glömmer du att du är sjuk ...... får prova på det ......har väl inte mkt till val om Liam är dålig heller så

Då har snart denna magsjuka dragit över hela familjen ......
pappa, ella, linnea, jimmy (fast han tänker nog inte på det *fniss, retas*), många av ellas släkt (typ 5 elr nåt). jäjä det går över så .......

Jag återkommer !!!




Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag är inte kräksjuk :D O hade inte tänkt bli heller för den delen, jag har varit sjuk tillräckligt.. :O

2008-07-29 @ 21:55:04
Postat av: Linnea

namnet försvann :p

2008-07-29 @ 21:56:34
Postat av: bloggägare

ne fast sjuk har du allt varit....:(

2008-07-29 @ 23:01:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0