JobbVecka

Förra veckan var Henriks första semestervecka. Då passade jag på att jobba lite, mån-fre blev det.
Det var verkligen jättejättesköjj!!!
Dels var det skönt att bara få flyta med.... jag började på måndan med M & tur 5vilketjagfortsatte med hela veckan. Det innebar städa städa & åter städa....  jag behövde inte tänka så mkt,  jag kom på måndan som veligaste tjejjen på det bygget och så fortsatte det hela veckan hihi.   men eftersom jag städade hade jag med mej en ur gruppen som ledsagare, denne kunde då tala om för mej ....Linda, nu tar du damsugaren och damsuger....jajjamensan

Det var så himmla skön stämmning på jobbet nu, alla vikarier funkade som ett smäck, alla skitroliga & jobba med.....verkligen en eloge till maggan som lyckats kopiöst bra detta året!!!!
Saknar alla på jobbet som fan, längtar tillbaka!!!   tyvärr hade ju halva styrkan semster så dom fick jag ju tyvärr inte träffa men dom kanske ringer under andra halvan av semesterperioden å behäver hjälp  :) ...vi får se.

Nu är jag iallafall tillbaka till mammaledigheten vilket i&försej oxå är kul.  Händer jäkligt mkt med Liam nu ....tänderna växer ju som ogräs...dom 2 han har  hihi .   
Han kryper runt lite överallt nu där han inte får vara ..... 

Han har fått ett eget rum nu....  där kan han krypa runt bland alla sina leksaker & nallar å göra lite som han vill ..... men roligast är ju självklart alla saker han inte får röra.

I sommar har vi inte mkt planer......vi prata på att låna en motorcykel & åka ner till kusten över dagen, gå på smögenbryggan, käka massa skaldjur & bada i havet :D
Vi tänkte åka iväg på nån dagstur vi 3....får se vart det bär hän! 


Onyttig info :  
vi var på Ö&B förut och köpte chillinötter....
alltså det går inte   äta dom ,, det är det starkaste
jag någonsin stoppat i min mun

Kommentarer
Postat av: Malin*

Tyvärr såg jag dej alldeles för lite på jobbet! :( Ska du till parken ikväll?

2008-07-19 @ 11:51:01
URL: http://tidsoptimistens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0