Ny dag nya rutiner

Igår var första skoldagen på andra terminen av 7. Allt kändes absolut hellt okej. kändes så himmla skönt att "min basgrupp" verkar så himmla goa å snälla. Kändes som jag var väl förberedd (hade ju tjuvbörjat plugga lite hihi).
Ja,  vad ska man säga mer. jobbigt åt skallen var det. 40-50 nya ansikten i klassen & en hel del information...vem blir inte trött av det ?

idag.  har ja varit ledig ...eller nja ledig å ledig ...så här ligger det till.....när man pluggar till socionom har man ofta få lektioner & få dagar, självstudier & grupparbeten är det som man gör mest och det är inte schemalagd tid .  Ibland skulle det nog vara bra. Men självdisiplinen har det aldrig varit några problem med så det fixar sej. Har alltså plugga på min lediga dag idag  =).

NU ska ja klaga ....ne det ska ja inte , jag ska berätta hur ja mår
Imorse vakna jag efter en hel natts sömn (liam sov fr 20-8) fast ja gav han flaskan i sömnen vid 23 så ja ksulle få sova inatt hihi. ....  jaja i vilket fall som helst, jag vakna å kunde knappt ta mej ur sängen ...jo det är sant !!
Nackspärr ifrån skulderbladet upp ända i nacken ...alltså det kallar ja smärta ....  å inte nog med det, att ta upp Liam, klä mata å leka med honom  AAAAJ.
Ganska snabbt ringde jag carlings som faktiskt hade en tid idag.
Väl där så berättade ja att ja hade lite scolios å lite problem .... hihi liiiite bara
under 45 minuter hörde ja honom säga ojojoj  ungefär 10 gånger emellan det sa han: ja här var det en knut å här å här å här åhär ....4-5 st i nacken å en drös nerver utmed hela ryggen som låg i kläm å ställde till problem i både armar axlar, nacke å rygg .....nja sa han ...det här är nog inget vi kan fixa på en behandling.... visst nackspärren kunde han grejja å lite knak å brak blev det ....HANDLEDEN ...ja glömde berätta om handleden ...han börja gå igenom armarna å KNAAAK BRAK Å GNISSEL ......AAAAAAAAAJJJJJJJJ han börja skruva på handleden ...å ajaj här hade vi visst en skada sa han...MMMMM  skojjar du elr , den skadan som gör jävligt ont väldigt ofta. .. . . .
Det sa SMACK så hade han beställt röntgen bilder & utlåtande fr sjukhuset som ja varit å röntkat både rygg å handled. Ska dit på måndag igen ...ska bli spännande å se vad ha nsäger om bilderna å om han kan hjälpa mej ...alltså kan han hjälpa mej med handleden ....då kommer ja börja gråta av lycka för det är så jobbigt å inte kunna göra det man vill.... å ja kanske kan göra saker med ryggen å SLIPA  jag älskar å slipa möbler....kanske kan ja göra det utan inflammationer i handled, axlar å rygg nu ........tänk om det blir bra?....ja får inte hoppas för mkt bara

jo föresten ...ha sa även att hela ryggen är sne både här å där ....3 ställer som det är såkallade brytpunkter på....

Hoppas jag är bättre imorgon .... nu känns det igentligen inte som nån direkt förbättring ..men vadå ....mörbultat å masserad 45 minuter ...kanske inte konstigt att det gör ont ...


HAHAHA osså  kastat rakt i fejjan .... OJojoooj ...mmm  du har gått med det här ett ag va ? ...hahaha jo det är lixom Jag i ett nötskal ...gå med "det" ett tag .....det var grymt pinsamt att erkänna att det var ca 7år sen ja skada handleden & att jag var 14 år när dom upptäkte scoliosen å att ja har hafft problem i så många år utan att gå iväg ....jaja men ja gick idag jhu!!!



förmodligen jävligt jobbig läsning för er men dont read it isåfall.
Eftersom detta är mer som min lilla dagbok elr va ja ska säga så kanske inte vokabuläret & stavning samt grammatiK blir den bästa ........

Kommentarer
Postat av: Nathalie

vad roligt att det verkade okej i skolan! Mindre kul det där med din rygg och handled,jag håller tummarna för att det ska bli bättre! =) Vad duktig du är som pluggar och allt! hihi =)

2008-08-27 @ 20:43:09
Postat av: Linda

Ja det känns kul å va tillbaka ut i verkligheten igen =). ja visst är ja duktig hihihi .

2008-08-27 @ 22:24:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0