Lite för Lungt ibland

Liam ligger & tar förmidagsluren som han alltid gör vid halv 10 tiden...Lär väl vakna snart skulle ja tro.

Vet inte vad ja ska skriva för det har inte direkt hänt nått spännande precis........Är orkeslös men det kan väl bero på förkylningen kanske.....  ska inte klaga på den här otroligt goa mijön som det är här ute ....allmänt lugn å ro.....kan behövas ibland.....

kanske tänker man liiiite för mkt bara

Just nu skulle det kännas skönt att ha lite folk runt omkring sej.....för en stund bara. 
Igår hände absolut ingenting,,  dagen gick, jag la mej å sov när det blev kväll hahaha

Idag är det läningsdag för de allra flesta men jag är straffad av försäkringskassan för eftersom jag fyller så sent i månaden så får jag pengar den 28 istället för 25 vilket betyder för det messta att räkningarna aldrig hinner fram i tid....å så lessamt!!! men men vi ska åka å storhandla idag henkegubben får ju sin lön på normalt datum iallafall......det där med storhandling är fruktansvärt tråkigt å jobbigt men det väger iallafall upp att man inte behöver springa så jävla mkt på affären resten av månaden.....springa in å köpa lite mjölk å grejjer men det värsta jag vet är att åka varje dag till affären för att handla middasmat...........men ja borde väl få en hel del vuxenpoäng för detta va?

Blir ju även skillnad när man bor utanför grums....det går inte att åka in te ica baaara för att handla midda.

Jävlar vilken dynga ja skriver om....vill göra nått men ändå inte ......Såg ni på Lyxfällan på 3an igår ?
Där tog dom upp just det där när man känner sej rastlös men ändå inte orkar ta sej för med nått ...... det berodde tydligen på att man åt makaroner å drack coca cola,  nejdå men om man käka onyttigt....typ hel & halvfabrikat så kunde man bli rastlöst apatisk .....typ....kanske så att jag äter för mkt onyttigheter?
Svårt det där !!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0