Efter ytterligare några timmar


Somnade jag och drömde härliga drömmar om,  det kanske räcker med att säga att det var tur att jag tog med mej hinken till sängen. Det blev min tur inatt, dryyyg natt blev det.

Liam var som han sa imorse - tösti...mm  väldigt tösti och drack upp en hel liten flaska med saft som kom rätt upp i mammas säng...stackars krake.  Men så fort det kommit upp så sa han - tösti... nej, Liam tösti på pappas sida nu!!!  


Idag har vi inte gjort mkt mer än att försöka hålla oss vid liv. Jag har kört med min dåliga ursäkt att jag blev sjuk flera timmar efter resten av familjen så jag lägger mej i sängen.... där har jag tillbringat dagen  


Det är en sån här dag, när man inte klarat av att dricka kaffe som man förstår hur beroende man igentligen är. Både jag och henrik ligger med jordens huvudvärk... ni vet en sånn där huvudvärk som man bara kan få av rödvin & kaffebrist.

Det blev ett riktigt gnälligt inlägg idag men det är befogat :D   .


Kommentarer
Postat av: Nathalie

Usch era stackare! Hoppas att ni kryar på er snart!! kramis

2009-03-03 @ 15:38:49
URL: http://princesse84.blogspot.com
Postat av: Malin

åh, hoppas ni snart är bättre!! Ser fram emot att du lägger ut bilden som du "lovade" denna veckan hihi...kramiz m

2009-03-03 @ 16:28:34
URL: http://tidsoptimistens.blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0