Pain...

Dagarna går väldigt fort faktiskt .... förstår inte att det snart är dags fast det samtidigt känns som en evighet dit ... konstigt det där!
Jag letade efter fotoalbum & grejjer förut, då hittade jag journalen från när jag gick med Liam... Enligt den så var storleken på magen 32cm i v 33 och det är samma mått som jag i denna graviditet har nu i v 37... hjärtljuden låg på 150+ då och nu ligger de i regel på 140.... Roligt att kunna jämföra litte..... jag känner mej inte som om jag har en mage på storlek 32 inte .... 42-52 kanske hahaha
Idag har jag varit till bergvik en sväng på förmiddagen. Hittade hur mkt kläder som helst till Liam (tänkt om mna var rik)... Han fick en myspysdress, jeans, byxor, fodrad jacka+byxor, mössa... Alltid är man ute i senaste laget, när första snön fallit så inser man att ungen inte har några kläder för väder ...typ ...  nu är jag ute i god tid,, när det fortfarande finns kläder för nästa säsong kvar ..... för som nu finns inte längre några höst ytterkläder utan nu har viterkollektionen kommit in och när vinter väl kommer så har vårkläderna fyllt hyllorna ..... så jävla dumt det där!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0