Högsommar?

Imorse vaknade vi efter ytterligare en lång natt där Liam varit ledsen mest hela tiden,  vad ska jag göra med denna pöjk? iallafall så var vädret allmänt grått och trist och varken jag eller Liam var på humör. VI gjorde oss iordning och kom iväg till dagis tillslut dock en haltimma sena menmen!
I söndags var vi på lillerudsdagarna... Liam tyckte det var roligt men han var lite sliten faktiskt....inget som märktes på hans humör men det syntes i hans små söta ögon. Jag rulta mest runt där och hade ont
var på akupunktur i måndags vilket inte hjälper ett jäkla ksit men sköterskan övertalade mej att fortsätta då jag förmodligen blir sämre om jag ger mej nu eftersom foglossningen antagligen blivit mkt värre fast akupunkturen håller ner det ....jaja,  det är inte många veckor kvar nu så jag fortsätter väl... det är ligament som det så vacker heter...leder och muskler på ren svenska som börjat ge vika...jag är ju så jävla förslöad så musklerna orkar inte med att hålla upp en tung bebis (egen diagnos) ...det gör jävligt ont och det känns faktiskt som om hela härligheten ska rasa vilken sekund som helst
Idag har jag luggit på soffan och vilat, solen kom fram på förmiddagen och det blev riktigt riktigt varmt men jag valde ändå att stanna inne på soffan,,  litte svårt att hitta nånstans att sitta ute i detta läget men jag har stora fönster och flera dörrar att öppna så jag fick min dos av sol ändå :)
peppar peppar så har jag inte alls lika ont nu som igår ..... haha det stog en gubbe utanför förlossningen när jag kom ut fr akupunkturen, det var ritkigt svårt att ta sej till bilen och det gick inte direkt fort (pinsamt) ... gubben var ju tvungen öppna sin käft och fråga om jag hade det besvärligt?..NÄHÄ jag går som om jag har skitit på mej för att det är roligt ..ne då, det var ju snällt av han å ge mej lite medlidande men just då var det bara pinsamt att visa sig då de flesta som såg mej förmodligen trodde att jag var påväg att föda.
Idag har det verkligen varit panik på svenska folket och media ang Svininfluensan...  jisses jag orkar inte höra mer snart!! om man inte var orolig förut så går det knappt undvika att bli det nu..... förstår att det blir ett jäkla problem för sverige om massor med människor blir sjuka på samma gång och det blir kaos på sjukhus osv och det blir säkert svår att hålla sverige rullande i vissa områden men va fan !!!
Jag ska lägga mej ner nu ... vila upp mej för imorgon för då hade jag inte tänkt mej att slöa så här ....kanske plocka lite mer svamp?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0