Förkyld & grejjer

Helgen har gått och vi har inte gjort så mycket faktiskt. Igår hjälpte Liam morfar att gräva med traktorn och sen kom farfar och hälsa på vilket var väldigt uppskattat!!
Innan helgen så hade jag extremt mkt förvärkar och "menssmärtor" som kom å gick och det känns verkligen att det inte är länge kvar nu... jag känner ju att jag behöver vila ut lite till innan knytet kommer men jag vaknade med ont i halsen och nacken på lördan tror jag det var och då blev allt som vanligt i magen igen ....gött. jag vet inte hur det är för er andra som vart gravida men jag blir trött i magen när förvärkarna halgar in med typ 10-15 minuters mellanrum timma efter timma ....dom där stackars musklerna i magen som INTE är i den form som jag hade önskat blir katastrofalt trötta.... Nu är jag iallafall liiiite förkyld och jag hoppas det stannar där så jag slipper bli sjuk nu!!
Jag måste bara kommentera den nya serien Överlevarna på 4an som hade premiär igår.. Serien verkar väldigt bra men tidpunkten var lite illa vald med tankte på att serien handlar om en influensa pandemi som tar död på väldigt många människor väldigt väldigt fort..... kändes lite som ett skämt faktiskt men jag kommer nog följa serien ändå.
Ska strax åka och mäta magen och se om den vuxit något denna veckan... förra gången hade ju inte magen växt nått så jag hoppas det ser bättre ut idag annars lär jag väl bli tvungen åka in och kolla upp det....det går nog bra, magen känns extremt stor så!!
Nu blir det att vila lite innan jag åker ..   kramen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0