Latmask ...

ja om man jämför med Liam när han låg i magen så är den här lilla krabaten en latmask som blir sur å simmar runt lite då och då när mamma råkar sätta sig ner en sekund....När det gällde Liam så var han lika energisk i magen som han blev på utsidan, full rulle heeeela tiden   gött dä!!   

idag planerade jag först att åka in till universitet och plugga litte medans liam är på dagis men eftersom solen lyste och jag är dödstrött så stannar jag hemma istället. Verkar bli dåligt väder men det var rätt väntat faktiskt, väder rapporten såg inte så lovande ut när jag kolla. . . .


Litte sugen på att åka in till nöjjesfabriken med Liam på fredag...undrar om det är öppet då?  asmkt folk kanske? Får kika på detta, behöver komma iväg en stund känner jag...bort från städning, foglossning (som jag tänkt lämnar hemma), tenta och massa andra måsten....

fan va besvärligt det är när saker och ting inte fungerar, specielt vatten frågan ....  blandaren i köket har troligen pajjat så vi har bara varmvatten ... kokande hett varmvatten är det enda som kommer ur denna kram .....aaaah blir tokig

Liam är besatt... dygnet runt tjatar han om morfar och åka traktorn ,,,HEEEELA tiden ....går knappt få i honom mat längre för han pratar så hela tiden morfar morfar morfar morfar ,traktorn traktorn traktorn åka åkaåkaåka...tilloch med när han ramla å slog sej var det morfar som gällde ....  hahaha    *söt*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0