vilken idiot !!

Idag är jag strandad IGEN!!   i fredas var jag insnöad och idag var henrik tvungen ta saaben då inte audin starta ... så jag sitter där jag sitter vilket inte känns kul alls !!!! 


Visste ni om att jag går på droger?  Nej inte jag heller ...varför springer man runt och sprider sån skit lixom? En viss person hade tydligen stått nere vid gruvan i helgen och stritt om att jag går eller gått på droger och massa annan skit....Min första tanke är ju att denna personen som kunde haft det lika bra som mej men sabbade detta genom att för ca 2 -3år sedan sprida samma rykten (hitta på nått nytt människa) till min familj och allmänt bete sej som ett psykfall..... Nu är den här personen såpass bitter över att jag och min familj ska flytta och att vi är lyckliga med varandra plus att vi väntar vårat andra barn så hon måste försöka ända in i det sista att sprida dessa rykten & förstöra?.... patetiskt enligt mej eftersom de vänner jag har vet att jag aldrig någonsin tagit en drog och tycker mest att denna människa är sjuk i huvudet....och denna människa har bott under samma tak som mej under många många år lixom plus att jag fixade jobb åt henne som hon också sabbade...... blir liiiite irriterad!!!! 


 



Kommentarer
Postat av: Sabina

Namnet börjar på S va?? :)

2009-03-31 @ 14:29:52
Postat av: Malin

Förstår att du är mer än irriterad.. Men som du och jag vet. Såna här saker beror bara på en enda sak...AVUNDSJUKA!!! Den alllvarligaste av all sjukdomar anser jag! Du har inte alltid haft det enkelt, tvärtom, du har fått kämpa för allt, och vad har du åstadkommit? Du har en sambo som älskar dig, och som du är lycklig med, du har en son, (en riktig söting), du har ett jobb, ett mysigt hem, du har klarat av att ta körkort, läsa till Us, och nu, ännu ett steg längre, en riktig maffig utbildning, som kanske gör att du blir min chef en vacker dag (Tänker absolut hålla mig vän med dig, hihi, tänker framåt, lönesamtal osv) Allt detta har du klarat, och mycket mera som jag säkert missat, just för att du INTE håller på med sån skit!! Nej Linda, lägg ingen som helst energi på det där,m du vet att inte dom som känner dig tror på det ändå, hon är inte värd den kraften från dig!!! Dessutom kan jag som krydda på det hela också tala om att du är en underbnar vän, du har alltid ett lyssnande öra, eller en hjälpande hand om det behövs! Du betyder mycket för mig! Kramiz M

2009-04-03 @ 18:30:36
URL: http://tidsoptimistens.blogg.se/
Postat av: Malin

jag är glad att du känner så, även om det för mig är självklart! Hoppas du känner din betydelse, även när jag inte säger det rakt ut!!! Kramizar i amssor, till världens bästa Linda!

2009-04-03 @ 20:49:57
URL: http://tidsoptimistens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0