ikea

Idag körde jag Liam till dagis kl 9 sen åkte jag in och handlade....mat innan Ikea öppnade....  skönt var detatt gå där och strosa till lugn musik och massor med möbler och dyl!!

Jag handlade en hel del ... bla en lampa, tyg....ja,, massor

GLÖMDE bort mej själv, skulle ju köpa ne jacka jag hittat på hm som jag förmodligen inte kan stänga men va fan gör det??  har ingen lust att gå runt i nån ful säck bara för att man är gravid ....den som vill vara fin får ...frysa

Funderar på att gå på barnmässan...kanske kul för Liam oxå eller??  var in och läste lite och det verka rätt bra...länge sen vi gjorde nått annat än nyttigheter på helgerna

Ne nu ska jag strax titta på fritzl the monster dokumentären

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0