idag....

Känns det lite sisådär ....   kommer bli en trög dag skulle jag tro .... var ju meningen att jag skulle köra systra till sjukhuset för hon skulle byta nål....har dock inte hört nått från varken henne eller rolf så nu vet jag ingenting ........ hon är säkert dålig men man vet ju aldrig ..... sånna dagar är tråkiga...man får lixom ingenting gjort


Har packat en låda iallafall......  YES   

Det är jättefint väder idag men kallt som fan ... brukar va 30grader nu i solväggen men idag är det bara 15 .....BRRRR



Måste berätta om Liam (synd att ni inte såg honom) ..
Jag stog och hängde tvätt och Liam kom, knallade in i tvättstugan... tog tvätt ur tvättkorgen och la i tvättmaskinen ...stängde luckan ...vred på spaken och tryckte på knappen TOTALT helkoncentrerad men tungan rätt i mun
hahaha  jag stod och skaratta gott åt han då kan jag lova...eftersom inte maskinen gick igång då han inte stängde luckan ordentligt så ÖPPNADE han luckan ...tog ur smutstvätten.... la tillbaka den i tvättkorgen och gick därifrån *fniss*


Nej nu ska jag fortsätta vänta på att syrran ska ringa


Kommentarer
Postat av: gaby

haha va söt.. han försökte hjälpa till iaf :)

2009-03-25 @ 20:52:42
Postat av: Milla

Hahah! Gött att ha lite extrahjälp i tvättstugan. :)

2009-03-26 @ 13:14:24
URL: http://millablom.blogspot.com
Postat av: Malin

Vilken piga...kommer inte att bli några problem när bebben kommer, hihi..kramiz M

2009-03-26 @ 20:22:51
URL: http://tidsoptimistens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0