Ajajaj.....

Huvudvärken kom igår kväll men detvar inte så hemskt illa så jag gick och la mej. , , När Liam väckte mej och var hungrig vid halv 5 trodde jag att huvudet skulle xplodera. somnade om igen ich vaknade med klockan halv 8 och trodde återigen att huvudet skulle xplodera ..... ni vet en sån go´huvudvärk som sitter över ögonen och bara bankar som värsta kyrkklockorna!!

Nu sitter jag här, fortfarande med jordens huvudvärk....inget fungerar.... men jag har blivit helt tät i ena örat nu så .....  det är kanske därför?   öroninflamation på gång ??? har varit helt tät i näsan och ont i nacken å grejjer nu flera dar så ....  Hade en enda Renixin (avsvällande) kvar som jag tog nyss så vi får se om den hjälper.

Tentan idag lär gå lite trögt,, känner mej inte så stressad över den, har ju trots allt suttit med den mkt nu i 3 dagar så det kommer inte bli nån panik om jag inte orkar så mkt resten av veckan .... får sitta på kvällarna nästa vecka istället.

åååååå va det är synd om mej nu ......  återkommer om en stund med en öronupdate


Kommentarer
Postat av: Annika A

Usch, stackars dig! Ett tips, på apoteket kan man köpa ett naturmedel som heter Sinova, som påminner om rinexin. Det är receptfritt :) har kört med det ibland när bihålorna krånglar. Kan vara värt att prova!! Krya på dig och kramiz

2009-03-12 @ 10:44:34
URL: http://walkingwoman.blogg.se/
Postat av: Jenny

Hej hopp!

Usch du får krya på dig!



Ja de finns folk till allt, ibland funderar man på varför de jobbar med människor.

Har bara haft turen att träffat Sofia och hon är jättebra!! Så byt! Hon förklarar allt jättebra och bryr sig om hur man mår och allt runt omkring, inte bara magen som växer.



Du får krya på dig och lycka till med tentan.. Klappa magen från mig =P

Kram

2009-03-12 @ 13:41:30
URL: http://jennydepp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0