Regnet bara öser ner!!

idag vaknade vi inte förän kl 10.....  KL 10!!! och jag hade en tid i stan att passa kl 11 ....hur i himmelriket kan man försova sig till den tiden ....   hoppade ur sängen och rusade in till Liam som var helt väck för att leta reda på några kläder i garderoben. Det tog ett tag innan Liam verkade fatta att det var morgon haha!!     efteren stund la han sej iallafall bredvid papps i sängen och kikade på tven för att försöka vakna till ..... Jag däremot kastade in tandborsten i munnen och efter det var det bara att åka OCH jag hann!!  

Liam har komit in i en liten trotsperiod vilket inte är sådär jätteroligt men det är bara att vara nöjd över att henrik är hemma och har semester nu så man slipper ta skiten själv!!    Det hör väl till eller hur ?    


Japp som sagt, Henrik har semester och jag känner för första gången under graviditeten att jag är gravid. Har inte haft tid att varken känna efter eller tänka så det är kanske dags att börja förbereda sig lite nu för det är ju trots allt bara drygt 2 månader kvar !!  Allt känns just nu väldigt bra med det mesta. Det är skönt att vara hemma med familjen och få lite lugn och ro.... bara göra det vi känner för och inte planera för mkt...... Ryggen går hyfsat bra, jag klarar just nu av det jag vill och måste göra....  

På lördag blir det MOTORDAG i borgvik och Liam kommer förmodligen stormtrivas,, han som ÄLSKAR maskiner och Tony har lovat att det ska komma flera traktorer som kan köra runt på honom och andra traktorälskande barn eller vuxna hahahah!!  tråkigt om det regnar bara ...menmen tur det finns regnkläder!!!


Ne det var en massa dravvel om ungefär ingenting det!!! 

Kommentarer
Postat av: Ananas

Om vi ska jämföra med elefanter så var ju tom med jag smal när jag bar på Linus =) Klart du är smal. Men man kanske rör sig med under andra graviditeten då man redan har en liten knatte att springa efter =)



Jaja, jag hoppas verkligen att jag inte går upp lika mycket nästa gång. Vill vara sådär som du, fint gravid =)



Linus kan vara charmig om han vill. Men nu blir vakenstunderna allt längre och då blir han allt tröttare och grinigare. Men det är väl så det är =)



Tack än en gång. Hoppas vi ses snart igen =)



Kraam

2009-07-13 @ 23:15:52
URL: http://ananas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0