Vaknat ur dimman

Måndag kväll nu och jag har vaknat ur dimman!
I fredas blev det partajj. Var det till grumspubben och där var det tjejj kväll eller ladies night som det så vacker hette...det var så jäkla roligt, det var länge sen jag hade så trevligt som jag hade denna kväll!! Blev dock ett par öl för mkt vilket jag inte tyckte då!!   Var måttligt seg på lördan när vi skulle ut och sätta pålar till bryggan som ska byggas.  . . . nu kunde inte jag göra så mkt för att hjälpa till mer än att vara i vägen men Liam var med och sprang och tyckte det var riktigt riktigt kul att titta på grabbarna när dom sågade med motrosågen och använde traktorn som slägga ....typ   hahahaha  använd fantasin mina vänner !!


Idag har Henrik börjat jobba idag och jag och Liam är hemma ensamma nu.   känns kontigt som fan, att det redan gått över 4 månader.... tiden går fort!!!   Det kommer bli en jobbig tid framöver.   Jag ska börja en ny kurs nu och Liam har inte börjat inskolningen än vilket innebär att jag ska läsa en akademisk högskoleutbildning .... på DISTANS ...alltså ,,,,  hur?   ,  hur ska detta gå till ???   Jag är lite nervös det kan jag säga !!! 


Jag måste sova nu !!!!


Kommentarer
Postat av: Malin

det kommer att gå kanon...du har haft större hinder i ditt liv än så, eller hur!!! ??? kramiz m

Postat av: Linnea

Jag har utmanat dej i min blogg ;)

Sorry..

2009-01-17 @ 14:36:44
URL: http://linneasjolen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0