Sitter fast

alltså, största problemet för mej är att jag hinner tröttna innan projekten är klara. Sitter nu på sista veckan med B-uppsatsen, det är tråkigt och det är jobbigt. många är borta och det är tungt att dra lasset på bara några få basgruppsmedlemmar.....även om andra som inte kan komma kompleterar så är det ju ändå vi som är på plats som får sitta och planera upp arbetet. .....  ni som känner mej vet att det här är en vanlig linda situation som jag råkar hamna i hela tiden.

Längtar tills detta är över med denna frukansvärt tråkiga uppsats .......
     verkar som att nästa kurs blir väldigt väldigt intersant..... YES!! 


*problem*  
eftersom dom måste ha mer personal till åshammar dagiset som Liam så vackert klättrade fr 6 plats till 1 plats ska börja på så måste vi vänta till i slutet på januari innan inskolning . detta innebär att jag måste plugga utan att gå på i stort sett en enda lektion ......det blir hårt !!!! 
MEN jag har ju några vänner som kanske gör sej till synes     hihi    
ni vet vilka ni är

Kommentarer
Postat av: Anonym

hoppas att han nu får dagisplats! Vad kul att han ska gå på åshammar,då får dom en vilding till =))

2009-01-05 @ 21:08:32
Postat av: Nathalie

hoppas att han nu får dagisplats! Vad kul att han ska gå på åshammar,då får dom en vilding till =))

2009-01-05 @ 21:09:03
Postat av: Ananas

Ja det är han/hon :) Hans/hennes hjärtljud var bra och han/hon är en riktig vilding ;) Sönt att det inte är så länge kvar innan storken kommer. Längtar efter att få snosa och gosa ;)

2009-01-05 @ 21:45:16
URL: http://ananas.blogg.se/
Postat av: Malin

Typiskt att vi inte hunnit träffas så mkt då!! Då hade jag ju kunnat hjälpa till!!! Jag glömde ta med mig biljetterna idag, så nästan alla r kvar, ska vi gå ner en sväng, bara ta en l eller två o kolla läget o tjöta lite?

Kram M

2009-01-05 @ 22:06:18
URL: http://tidsoptimistens.blogg.se/
Postat av: Malin

Jennie är med också nu..

2009-01-07 @ 18:07:32
URL: http://tidsoptimistens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0