Liams första dag på dagis

Imorse fick jag väcka en zombi som verkligen ville ligga och sova mkt längre än till 8:30. 
Men jag fick väck på honom och vi käkade frukost sen bar det iväg till Dagis.

Hur gick det då?
Jag har suttit i ett kök fr 10-15:00 ungefär ...har inte sett röken av min unge på heeeela dan
Han lekte med fröken och de få barna som var där (4st). Han var glad hela dan och han fann
sej enormt bra. Han till och med somna utan mamma med fröken.....ska man vara stolt eller ska
fundera på om det igentligen spelar någon roll att jag är där HAHAHA  nej jag skojja,, klart det gör!!
Jag är jätteglad över att det funka så bra idag och att han fick förtroende för personalen direkt!! 
Det var nog jag som led mest, det är fan den absolut tråkigaste, längsta dagen i hela mitt liv.... tillslut
satt jag och läste gamla VF fr 1800kallt ....typ.   vi vandrade hem ca 1 timma för tididigt...dom tyckte nog synd
om mej som suttit där ett x antal timmar utan att kunna göra någonting!!

Jag är inte van att va borta så länge så jag är helt slut nu...Liam märktes det inte direkt så mkt på, visst var han lite
sliten men jag har sett värre kan jag lova !!!

jag är förkyld så jag hoppas verkligen inte att Liam blir dålig nu.....vakna inatt med jordens ont i halsen USCH!!

Imorgon väntar en ny förjävla pustig dag vid ett köksbord på ett dagis......Kul att Liam trivs iallafall!!!


*kram*

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Vad kul att det gick bra på dagis! fast förstår att det blev drygt för dig,vi skolade in på bara några timmar åt gången så jag slapp vara där så länge! Victor ska dit på onsdag så då lär dom väl ses grabbarna bus! =)

2009-01-26 @ 19:11:14
URL: http://princesse84.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0