Flytta

Jag är just nu inte så bra på att blogga. känner ingen motivation direkt. Dagarna går, går och åter går utan att någonting blir gjort.

Vi ska flytta från ett paradis till ett annat nu i maj. Vi ska ta över pappas hus som är för stort för "lilla" honom. Jag trivs så fruktansvärt bra här med både huset men framförallt J och C, våra grannar och hyresvärdar som är värda mer än guld.....Det är sällan man träffar på så fruktansvärt goa människor faktiskt!!

Så med andra ord är det med delade känslor jag flyttar härifrån. Samtidigt som jag älskar att bo här så är sundserud inte fy skam heller kan jag säga .... ska lägga ut lite kort längre fram....  !!

Första kartongen är redan packad. Det är lika bra att röjja undan sånt man ändå inte använder.....Julgardinerna lär jag tillexempel inte behöva innan vi flyttar.


Liam. han börjar så smått komma tillbaka till sitt vanliga jag igen. Det är ett par veckor sedan han var sjuk nu men det är först idag som han var "Liam" när jag lämnade honom på dagis. De andra dagarna, dels förra veckan och denna måndagen har han varit mammig och inte riktigt velat vara där. men igår lättade det lite och idag rusade han iväg så fort han fått av sej ytterkläderna. . . . LillBusen som idag blev 15 månader!!



See Ya


Kommentarer
Postat av: Nathalie

Kul att ni ska flytta! Eller ja.. tråkigt för oss =( Men det kommer säkerligen bli hur bra som helst! =)

2009-02-18 @ 21:19:08
URL: http://princesse84.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0