Dagens bravader

På förmidagen idag har jag faktiskt pluggat, börjat med hemtentan och det var en stor sten som lättade måste jag säga. Det är jobbigt att ha sånna saker hängande över sej men nu är den påbörjad och det känns mycket bättre!! Problemet just nu är hur i hela friden jag ska få ner texten till max 5 sidor .... har redan skrivit 1 sida och jag ska skriva om ca 6 begrepp varav 1 är avklarat .....hmmm får fundera lite på det där .....   Nu sitter ni förmodligen och tänker, LINDA det är lördag!   - mm säger jag då, men jag ligger efter efter Liams förkylningsvecka och har nu hotat hans far att det är hans tur nästa gång att ta VAB ...

Ja, jag måste berätta...  På Henriks jobb skulle dom sparka omkring 40pers. Vi var rätt säkra på att henrik skulle få gå eftersom han inte varit där mer än ca 1 år. MEN hör och häpnad han fick vara kvar  JEJJ!!!  Känns så jäkla skönt!! Jämt liiite svårt att få tag i ett nytt jobb i dessa tider!!   

Skulle ha varit på ljusparty hos min goa vän ikväll men jag fick ett sms om att hon är sjuk så det blev inställt.  
Istället för ett mysigt ljuskalas så drog jag med min familia till ikea, shoppade lite sängkläder och nya täcken.  Har duntäckte nu, inte direkt härligt att sova under det längre efter allt som varit på tven....  Vi kikade även på en tvbänk och har väl i stort sett bestämt oss för denna som passar bra i färg till högtalarna och är dessutom snygg...blir nice på nya placet det!!

TOBO Tv-bänk

Med denna bild avslutar jag bloggen för idag och ska springa till köket för att göra en räksmörgås!!

See Ya

Kommentarer
Postat av: Annika A

Hej, va kul med flytt och skönt att gubben har jobbet kvar! Ha det bäst! kram

2009-02-22 @ 06:00:59
URL: http://walkingwoman.blogg.se/
Postat av: Annika A

Kommer gärna förbi på lite fika i vårsolen, bara jag får en vägbeskrivning så :D vi har en (1) vt i rondellen men ibland så hakar gasen upp sig och då kan det bli nåt extravarv. I dag körde karlberg i diket, inte i rondellen utan på väg till vt hus. Det kommer att bli spännande på våra bilturer i fortsättningen!!

2009-02-22 @ 20:54:50
URL: http://walkingwoman.blogg.se/
Postat av: Ananas

Jojo, men då har man nåt att göra. Hatar verkligen att inte göra någonting.. Kan ju inte städa, baka mm varje dag heller.. Åhhh.. Inge kul detta..



Hoppas flytten går bra för er :) Kram

2009-02-23 @ 22:43:25
URL: http://ananas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0