tenta

Idag sitter jag med en hemtenta ....  vad säger man ,  fy fan!!   det är asjobbigt. ena sekunden så vill jag bara grina för att allt känns skit å andra sekunden känns allt ganska bra.   det är inte kul nånstans faktiskt !!! visst, böckerna jag ska "sammanfatta" är väldigt intressanta men det är svårt !!!

Idag blevm in syster opererad, dom tog bort porten som hon har blodförgiftning i ....tog bara 6 veckor innan dom grejja detta. kors i taket så vek sej läkaren idag & hon får smärtstillande så att hon åtmindstone orkar med att gå upp på toaletten .   VA det tar sej !! ...idioter !!!

Vi har inget vatten!!  gud va gör man då??   .... vet inte vad som har hänt , det försvann ikväll. får se hur det går med den frågan & hur det går med vällingen inatt till Liam !!



orkar inte skriva mer ....jag är hellt slut efter tenadagen ...men en ny tentadag fortsätter imorgon eftersom den inte ska vara inne förän på tisdag .... . fuck !!!

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Va har ni inget vatten? skumt! Hoppas det kommer tillbax så Liam pojken får sin välling =) Jobbigt med tenta förresten,det är bara att bita ihop gissar jag på! Lycka till!

2008-09-18 @ 22:28:40
Postat av: Linda

Det var nog en propp som hade gått. jörgen kirrade det när han kom hem seeent. så natten var räddad för oss men framför allt Liam fick sin välling. Jo det är bara att bita ihop å göra sit bästa med tentan.

2008-09-19 @ 19:26:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0