Sitter på Universitetet

& blundar... nej då men jag har go lust. är så himmla trött!!! Kl är bara 7:42.  Sitter & väntar på min "basgrupp" som ja ska göra arbete med.
Det var lite trögt å åka hemifrån imorse när både henrik & liam låg å snarka som 2 grisar.....

Jag tycker det går trögt med min nackspärr..... det är ingen nackspärr längre men det gör ont.
Tålamod jag vet men ..... 
Har varit hos knotknackaren 3 ggr nu. han bryter å drar i varenda liten muskel å led...& inte att förglömma den lilla ryggraden som är sne som en alicka!!

Nej gud det här går inte ... måste röra på mej ....jag somnar ... 
Imorse var min första tanke ...bara idag , bara idag ...imorgon är du ledig Linda ....alltså jag har det så himmla bra igentligen.  2 skoldagar den här veckan sen självstudier vilket min självdisiplin inte har någonting emot...ja okej när mitt lilla charmtroll kommer å ler så kan ja nog inte låta bli å slita mej från böckerna!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0