Kan man dö om man Pluggar för mycket??

Just nu känns det faktiskt så ....att man skulle kunna dö av det, av att plugga för hårt!! för vissa kanske det låter som min hjärna bara är lat...men den kokar....jag håller på å bli knäpp....  saken gjordes inte bättre när jag ringde till skolan å efterlysta litteraturlistan och nytt schema för nästa vecka och hon skrek (ordagrant skrek) VA rätt ut när hon såg alla böcker vi läst på dessa veckorna...

Agell, A. & Malmström, Å. Civilrätt. Senaste upplagan. Malmö:
Liber Ekonomi, 2007. Antal sidor: 44.
*
Grönwall, L. & Holgersson, L. Psykiatrin, tvånget och lagen -
en lagkommentar i historisk belysning 306 sidor
*
Lindqvist, U. Kommunallagen -
en handbok med lagtext och kommentarer sidor. 227
*
Nilsson, M. Juridiken -
en introduktion till rättsvetenskapen 73 sidor
*
Norström, C. & Thunved A.
Nya sociallagarna 788 sidor

Rönnberg, L.
Hälso- och sjukvårdsrätt 328 sidor
 *
Warnling-Nerep, W.
En introduktion till förvaltningsrätten 149 sidor
*
Jennbacken, B.
Offentlighet och sekretess. ca 80 sidor
*
DOM HÄR BÖCKERNA HAR VI GÅTT IGENOM PÅ EN MÅNAD
  
den här delkursen började 23/9


Jag ska hålla ut , jag ska hålla ut, jag ska hålla ut!!


Härom natten vaknade jag och va kissnödig .... Det första som slog mej där mitt i natten var ::: frågan :::enligt vilken paragra i vilken lag kan jag koppla det här till ....vilken paragraf passa in på min pissnödighet    MEN VA !!  
är jag tokig!!!???!!!

....måste återgå till paragrafera nu ja !!      
LAGBOK , LAGBOK , LAGBOK !!!  det står paragraf i pannan på mej !! §§§


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0