Jag är trött




Okej..... idag är ingen bra dag! det är en asdålig dag!
Börjar med igår föresten....gårdagen började ASdåligt, ont i huvvet som fan...men sen vände det!!  jag åkte å hälsa de goaMaria & vipps så var huvudvärken borta å jag kände mej jättepigg å glad resten av dagen!!

Idag var jag som en dödSill & tvingande mej upp vid 7, åkte till skolan å pluggade med en klasskompis. kom hem vid 2 tiden. Och jag ORKAR inte mer just nu! Dels är det höst (hatar hösten som många andra) och jag läser en kur på 15 poäng nu vilket är mkt.....det är juridik, med juridik"lärare"...nej dom är inga pedagogiska lärare dom är advokater å jurister osv.....det innebär att dom vet vad dom kan och resten av världens oxå kan....tror dom!
Jag är hellt slut nu .... jag orkar inte läsa en enda mening i en enda bok till....råka missa en dag i skolan som handlade om avtal och fullmakt ...avtalsLagen..jag har läst 2 bäcker extra nu just om avtalslagen och är inne på en tredje bok, ingen av dom 3 ingår i kurslitteraturen.
Imorgon ska vi ha undervisning i SocialLagen.....boken innehåller över 700sidor och heter nya sociallagarna..... o jisses!


Blev ju lite påmind när jag läste Linneas blogg om ALva som sover hela nätterna. vad glad jag är att Liam oxå gör det just nu. även om Henrik går upp de nätter Liam vaknar så vaknar jag oxå å sömnen blir störd....jag är jätteglad över att få vila ut ordentligt, om ja ska orka plugga i den här takten som är just nu så måste ja få sova lite iallafall.....



Kommentarer
Postat av: Nathalie

Kämpa på! Jag är imponerad att du håller i! Jag skulle typ döö! Sov gott nu!

2008-10-09 @ 21:50:08
URL: http://princesse84.blogspot.com
Postat av: Malin

Jaa, vem vet? Får se hur det går efter söndagen...hoppas han är lika go på riktigt som han är i cybervärlden, hihi...nattis med dig!

2008-10-10 @ 22:54:41
URL: http://tidsoptimistens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0