Fika...En öl och snart finmiddag med vin

Hej

dag Jag har bakat en tårta...nej ingen fyller år och vi firar ingenting men ibland kan det vara kul att dels baka nått men sen är det inte hellt fel med en hel hop kalorier en mörk höstdag som denna...
Det var en pinociotårta fast inte ...chokladtårte botten med marräng.. bannan å grädde emellan!!  MUMMS
*Ni missa nått riktigt gött jimmy och Linnea*

Kors i taket...jag har varit hemma en hel dag...det händer typ aldrig ....tror ni jag varit rastlös eller ?  mmm!!
Jag har pysslat lite och nu snart ska vi äta baconlindade ostfylda kyklingfileér med ungsstekt potatis ooh så gott!!!
Ett glas vin och en öl slinker nog kanske ner ikväll....  blir bara lite mysVin tyill tven!!


MysPys kvällar är inte fel nångång imellan  


Kommentarer
Postat av: Nathalie

åh,vad gott med tårta!! Jag är helt sockerberoende och trycker i mig ALLT! =) Hoppas ni får en trevlig kväll!

2008-10-31 @ 21:19:29
URL: http://princesse84.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0