vilken jobbig människa jag är !!

Jag känner ju själv va jobbig jag är och hur jobbig jag kommer att bli...när det gäller det här med myndigheter bla !!
Jag kan ju inte låta bli ....jag brinner ju lite för att få rätt gentemot dom jävlarna !!!
Efter 4 månade rhar Lia mrätt till en plats på ett dagis .... dag 1 efter den här tidsperioden så kommre jag ju naturligtvis (som den jobbiga människa jag är) att överklaga detta som jag skrivit i et tidigare inlägg .... idag  kom jag springande med den stoa tunga lagboken (henrik var i andra sidan huset) ...HENRIK HENRIK ....(han är så less på mitt paragraf och lag TJATANDE).... HENRIK: enligt den och den paragrafen har lian rätt till dagis plats och i den och den paragrafen står det hur mkt kommunen kommer att få betala i skadestånd till staten och i den och den paragrafen BLABLABLA...jag kände ju själv att det är JURIST jag ska bli inte socionom .....rätt ska vara rätt !!

JA MEN NU DÅ ...... nu ska inte 3-3 modellen på jobbet få vara kvar ,, varför ??  ingen VET !!! å det gör mej så arg så at tjag skulle faktiskt kunna DELS ringa varenda tidning DELS ringa varenda myndighet som skulle kunna hjälpa till med detta ....BARA för att dom inte kunde komma med ETT vettigt svar .... DOM KAN JU GLÖMMA ATT DOM SKA KOMMA UNDAN MED DET HÄR ALLTSÅ!! ....problemet är väl att jag inte jobbar där för tillfället eftersom jag är tjänsteledig och pluggar till SOCIALKÄRRING...jag blir min egen fiende om 2,5år   HAHAHA .... jag brinner så för att rätt ska vara rätt så jag kommer väl sätta dit mej själv en vacker dag *fniss* 

var bara tvungen att skriva ett liiiitet inlägg om min ilska mot grums kommun IGEN !!
Jag återkommer nog snart igen i frågan!!!


Kommentarer
Postat av: Malin

Trodde du att jag lagt mig??? Redan? O nej, kampen har bara börjat!! Kramiz M

2008-11-26 @ 21:50:52
URL: http://tidsoptimistens.blogg.se/
Postat av: Malin

Du är nominerad!!!!!

2008-11-26 @ 22:19:11
URL: http://tidsoptimistens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0