Onsdag

På fredag är äntligen pinan slut. då är det tentadags och sen ska ja fira på kvällen ....jag vet inte vad det blir...förmodligen blir det nog säkert på hemmaplan med lite smått och gott att både hälla och stoppa i munnen ..... har man haft en sån här jobbig kurs som denna så är det verkligen värt att fira efter!!! 
Min vakna tid består nu i att plugga... minst 8timmar om dagen och då överdriver jag inte en minut ...jag tror det är mer faktiskt om jag ska vara ärlig men jag har turen och pluggar med en jättebra "pluggkompis" från göteborg ....vi sitter på skype och pluggar över internet ...... alltså det funkar skitbra men timmarna går så himmla fort bara :)

Idag vaknade Liam vid 9 tiden, vi gick upp pysslade lite käkade frukost tillsammans och sen kom Maria på besök vilket var jättekul!! Liam fick en jätterolig födelsedagspresent.

Jag tar mej friheten att lägga ut ett kort på våran mysiga fikastund...bara för att det var så himmla trevligt!! 



Det var skönt med en paus fr skoltänket och bara prata massa dynga om allt och inget ...

Å härnini stå på er!! Jag håller tummarna för att 3-3 ska få vara kvar!!
It's not over till the fat lady sings
GE ER ICKE!!!



Uppdatering av Liams framsteg:
han har nu 3 tänder uppe och 2 nere...den 4 tanden uppe är påväg vilken dag som hellst. Han säger nu kaka och tärta ungefär 140 gånger om dagen och detta efter födelsedagskalasen vi haft för honom då såklart. imorse kastade jag några gamla kakor vilket han fick se och skrek KAKA....när jag stängde sopskåpet började han ju självklart grina.
Han säger: mamma, pappa, tårta,kaka, hej, *tänker, hmm*, muu (konstigt när vi har kohagen 10meter utanför huset, nje)....1 mening: kjhd fmnvuhn cvilsfk dmcv (jag har ingen aning om vad det betyder, återkommer i den fråga)
Han går allt fler och fler steg utan hjälp nu!!  kanske 8,9steg iallafall minst


Ha dä´

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0