FREDAG!!



Tentan är gjord... strumpbyxorna köpa inför dopet imorgon .... bolaget rensat..Liam sover!
Nu har jag satt mej i soffan med en kall mkt god öl och njuter av att slippa
tänka tenta och slippa att drömma om paragrafer om nätterna...
Jag tror det gick bra idag, känns som ett godkänt men även
om det inte skulle bli det så skiter jag i det just nu, nu är det
endast en myskväll med öl, vin och pyspys med henrik & tven.

Nej här kan jag inte sitta och slappa, ölen blir varm och avslagen!!

Imorgon är det dop som gäller, tur är väl att det inte är förän kl 16
så man hinner vakna *fniss*


LEDIG!!!

*

See ya!!

Kommentarer
Postat av: Nathalie

åh,vad skönt!! Hoppas ni får en super mysig kväll! =)

2008-11-28 @ 21:42:53
URL: http://princesse84.blogspot.com
Postat av: Sabina

Men gumman då vi får hitta på något firande någon gång!! eller du kanske jag ska sitta här hemma och ruttna bort ??;) Pöss å Kram!

2008-11-29 @ 08:28:50
Postat av: Malin

TACK det var snällt sagt! Ja är det något jag blivit unnad i livet är det underbara barndomsminnen. Har man inga såna, kan man ju skapa dom tillsammans med sina egna barn... kramiz M



ps. vi går om varann på msn, jag är så nyfiken på hur tentan gick. Date till veckan? Ds

2008-11-29 @ 19:05:34
URL: http://tidsoptimistens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0