Sjuk som fan

Kan lika gärna sitta här å skriva för prata det kan ja inte.... ne Liam smittade mej med sin barnsjukdom...
Vakna natt till igår & trodde skallen skulle ramla av kroppen på mej, allt alla sa blev som ett slaggs eko & visst tänker ni, inte konstigt med ett vakum MEN med hög feber så insåg ja att jag var tvungen gå till dr...han hette christian brauun en danskjävel till läkare. (asdålig) ..hörde inte ett ord av vad han sa men det jag förstod var att ja skulle gå till apoteket. Väl där förstod jag att jag hade fått penecilin för just öroninflammation ....tack gode gud tänkte jag han förstod att jag hade ont i örat.

han titta i örat å sa ....men här ser det ju jättefint ut .....mmm sa jag men du tittar i fel öra oxå

Jag kom hem käkade lite tbl .... å VIPS så var rösten som bortblåst,   jaha va nu då ?? ...ut å googla som en tok och rammla in på fass.se där det stog att man kunde få akut stämbandsinflammation av en förkylning OK, samma virus som satt sej på örat hade alltså förökat sej till stämbanden nu MEN längst ner på sidan stog det .....i vissa fall kan penecilin ges & hör  å häpnad samma penecilin som jag fick till örat går även ihop med stämbanden vihoo.  håll tummarna för att jag mår bättre imorgon för just nu är jag inte så toff. 

just nu sitter jag och tittar på henrik....*fniss*.... jag menar jag är ju sjukskriven å henrik är hemma för vab jag har inte direkt några andra sysslor att göra annat än att sitta i soffan ...är man sjukskriven så är man ......går du till jobbet å jobbar fast du är sjukskriven ??..ne jag tänkte väl det       ;)

LIAM ...Han är på bättringsvägen, har lite feber då & då men inget som inte går ner med lite alvedon, hostar gör han och snoren rinner men det är ju förkylningstider nu så ....sånt kan man få dras med länge jhu

JIMMY & LINNEA   ..... GRATTIS GRATTIS till lilltjejjen som kom till världen igårkväll.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hej hopp!
Jag var oxå hos dansken för några dar sen.. Han tyckte att jag skulle gå hem och ta bort mina leverfläckar själv =P.. Danskar är allt speciella.. Ha de gött
Kram

2008-05-28 @ 19:01:48
Postat av: bloggägarn

men OJ...
haha va? skulle du operera dej själv...ööh
jaha.... men .... ja jag veti nte riktigt vad ja ska säga men han är ju lite av en blåst idiot.

2008-05-29 @ 13:43:58
Postat av: Malin

Stackarsdig... saknardig både på riktigtochpå msn... Kram

2008-05-29 @ 20:22:34
URL: http://tidsoptimistens.blogg.se
Postat av: bloggägern

Malin: ja detsamma, vi verkar gått om varann på msn ett tag nu

2008-05-29 @ 21:17:18
Postat av: Malin*

Välkommen hit på ett dopp!

2008-06-01 @ 13:04:56
URL: http://tidsoptimistens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0