Länge sen nu

Har haft en mer elr mindre bloggtorka....inte så konstigt i detta fina vädret.



image47


Jag blev så less nu för jag har redan skrivit detta en gång men det försvann som vanligt här på blogg.se, inte första gången direkt.....man trycker spara & publicera åsså vips blir allt borta *suck*



Kastar bara ut lite bilder nu för ja orkar fan inte skriva allt igen


image48
Här sitter jag å liam på ö:n vid klubbstugan, där pappa å ellas
båt gick i sönder. å jäklar va pinsamt. det var jätte jätte mkt folk där
som stog å skrattade åt oss för ingen visste att båten va trasig
i deras ögon var vi nog askassa på att parkera när vi kom glidnas hahaha


image49
Detta var innan båten gick sönder, Liam har det jättehärligt
Han har tagit kaptens Hytt längst bak i båten så han har jordens koll
på oss heeela tiden.


image50
Här får vi bogsering hem

Kommentarer
Postat av: Malin

Haha,vad nöjd han är när han får böka själv där på golvet, lilla solstrålen! :)

2008-05-15 @ 23:15:25
URL: http://tidsoptimistens.blogg.se
Postat av: ANNIKA

Måste ha sett kul ut. För några år sedan skulle vi ut i svärfars eka. Han hade fixat en sån där gammal snurra som han i sällskapsresan hade. Mitt ute på sjön stoppade fanstyget och startade inte mera. Tror du vi hade åror?? Skulle inte tro det!!!!! En filt fick agera segel och Annika mast!!!!!! Ca 200 tyskar stod på strandkanten och garvade.

2008-05-16 @ 12:30:30
Postat av: BloggÄgarn

Malin: Japp han var helnöjd i stort sett hela dagen

Annika...HAHAHA *ASG* jag kan se er där i båten med dej som mast hahaha ojojoj...hur tänkte ni??

2008-05-21 @ 20:44:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0