SolAt

Idag tog jag mej i kragen, åkte och solade. Det var absolut inga fel det inte, behövde det verkligen efter en grådassig höst och vinter.

H är hemma med mej och liam nu ett par veckor innan han börjar på sitt nya jobb ,,  j odet var ju så här att han skulle få sparken ferån sitt gamla jobb så hade han turen och fick ett jobb direkt men då skulle han börja där 1 april så det blir ett litet glapp på 3 veckor....... gråter inte blod över det, dels är det ju skönt för honom att få vara hemma med liam och även skönt för mej att få lite avlastning. 

Har envisa bakterier i kroppen som inte vill försvinna med vilket penecilin  som hellst ,, hoppas dr hittar rätt snart för jag börjar lessna.......jag ska va pigg glad och ha orken med mej nu när jag är hemma och är mamma ledig ...men vänta bara ska nog ta mej på benen snart igen ....

Kommentarer
Postat av: Malin

Hoppas hoppas verkligen att bakterierna snart är borta, så mamman orkar ta med sitt charmtroll till tant Malin!

2008-03-10 @ 22:32:29
URL: http://tidsoptimistens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0