semester, bad & roligheter

vi har varit till göteborg & tittat på fiskar :) ...jo vi har ett akvarium men det här var ett lite större akvarium. Universeum hette stället vi besökte.  mkt mindre än vi hade förväntas oss men alldeles lagomt. Liam älskade det. Trodde inte han skulle vara så intresserad som han var ...visst,,han fatta ju inte vad det där var för ngt med han hade kul ändå .  

Idag var vi ner & badade vid pappas strand,  lite halvtråkigt när det inte är en kotte som badar där mer än Jag & Liam :) .
Liam hade askul även där trots att han bara hade mej å bada med hahaha .... ska nog åka till trulsen nån dag, roligare för han det ..... få titta lite på folk oxå hihi

Imorgon ska jag, henrik & Liam åka en sväng till hamnfestivalen...på dagen dock men jag tänkte det kunde vara litte sköjj. 


Finns saker här i Liver som kommer & går om man säger så...vissa är roliga andra inte. . . . .
det ingår väl antar jag eller hur???
VI får se......vad det bliver 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0