Första trampet här då

Sitter här mitt i vintern å tittar ut på gräset....  det är min sons första vinter. Det har varit vinter i 2 dagar då kom det ritkigt med snö men nu verkar det vara som bortblåst..... man blir lixom lite piggare om det är vitt å ljust ute....   Nu när man går ut får man med sej ett halft tonn lera in.
Solen tittar iallafall fram numer........  Gud va ja pratar dynga ..... jag har inte riktigt tid för jag vill få ordning på min blogg.... få en snygg design å sådär... sen vaknar nog Liam å vill ha mat strax också

Kommentarer
Postat av: sabina

äta ä gött dä !! tycker de små liven!!

2008-01-28 @ 21:30:09
Postat av: Anonym

Hihi... det blev en blogg trots allt? Du behöver ju inte tala om det för de som inte behöver vetA!

2008-01-28 @ 22:11:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0