Dagen med stort D

Idag har lillprinsen lärt sej att vända sej från mage till ryggläge...VA lillgrabben kan han!!! *stolt mamma*

Sitter just nu och är lite rädd för alla träd som håller på å blåsa över huset...känns så iallafall
(kanske kan få hyra någons källare??)
Det har nog varit det värsta med att flytta ut hit, det blåser så inninordens här...öppet rätt ner till vänern så det är väl därför kanske ,   inte vet jag men det är lite svårt å sova när det känns som om hela huset ska blåsa bort...    pappa prata på att det skulle va orkan i sverige här om det var natt till imorgon elr så ..... verkar så iallafall  JISSES

Längtar efter att hitta på nått kul ,,,  vet inte vad... en fest kanske elr en minisemester......Alltså det är väl inte så konstigt när allt är blött kallt och allmänt mörkt och lerigt.
Liam ska nog få vara hos sin morfar å bonusmormor någon dag snart... jag älskar honom över allt annat men ibland känns det som om det skulle vara skönt å få ha bägge händerna fria ett par timmar...... bli ledig från blöjjbyten, skrik och matning bara för en stund
just nu sover han så ja ska väl inte gnälla :)


Håller på att testa det där cmc,  köpa och själa fonder .... dom brukar visa reklam för det på tv... en kille som sitter å köper aktier så stier dom fort so mfan å då säljer han ....   det gick att gå in och prova en demo med 100.000kr låssaspengar i 1 vecka.... detta håller jag just nu på med ....  verkar faktiskt riktigt roligt........
En ny hobby kanske?  jag vet inte, det är nog lätt att förlora massa pengar också .... man kan tydligen förlora mer än vad man satt in.

Spelade just precis bort 50 spänn på pokern,, inte bra inte bra.


Kommentarer
Postat av: Malin

Du får gärna flytta in i vår källare om det behövs...... och nog kan jag se till att dina händer blir fria, för då ska jag snosa och gosa, hihi

2008-01-31 @ 22:42:28
URL: http://tidsoptimistens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0