Ja då var Fallet löst

Fallet med den tröttaste människan i världen ......

Svaret man oftast fick om man råkade säga att man var trött å hängig.... : Det hör till, det är så det brukar vara efter en förlossning osv , det tar tid innan kroppen återstället sej  och man vant sej med alla nya rutiner m.m.   mmmm visst ska man lyssna på alla kloka ord men det rätta svaret sitter man nog på själv det !..... 
Jag tyckte det var kontigt att jag blev hellt slut efter allt ja gjorde å hur mkt såmn jag än fått så har ja ändå varit sjukligt trött. Det visade sej att jag har gått med urinvägsinfektion en längre tid + den andra infektionen jag hade i magen... hmm  *grr*  Jag är arg på mej själv för att ja inte lyssnade på kroppen som skrek jag är SJUK.
Det som gör att jag är messt besviken på mej själv är att ....tänk om!  jag vet att man inte ska tänka så men....Tänk om jag tagit det här provet för 2 månader sen när ja börja känna att nått måste vara galet, då hade säkert amingen fungerat bättre å jag har slösat 2 månader på att vara så trött att ja ibland kännt att ja inte orkar ta hand om LIam (tur att H finns) ...men värst är att ja kämpat som en jubelidiot med att få igång amingen åch så har allt kanske berott på en jävla infektion!!   fuck

Ja ska försöka vara glad ändå för när denna kuren är över så kommer ja bli som en ny människa.  äntligen äntligen äntligen!!

Liam har fått 3mån sprutan han var jätteduktig så pappz var och köpte en gåstol till honom som han blev överlycklig över


image14


Har även lärt honom lite inom datavärlden,, här lär vi oss att chatta på msn :)

image15


Kommentarer
Postat av: Malin

Nu när mamman mår bättre, kan du hälsa henne att jag bjuder på lnch när helst hon vill... för då kan jag ju snosa på dig! Hi hi... du är ju så himla söööööööt! Speciellt fossingarna, hihi.... kramiz på er!
PS: Att du "klarat" gå med så mycket baciller i kroppen är för att du är såå,,,, stönig Linda!Jättebra ibland, ibland inte.....men stönig är du, eller har jag fel? DS

2008-02-28 @ 10:36:47
URL: http://tidsoptimistens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0