stressad....why??

jag vet inte varför ....igentligen men man blir väl påverkar som fan av "samhället" kanske ?
Det har varit en hel massa nu...tenta, dop och syrran har komit hem så då vill man ju umgås med henne såklart....igår var vi till ikea ..jag liam syrran och henrik ....ingen skyltsöndag där inte haha...

Här hemma så ser man inte skymten av julen nånstans ...eller jo grannen har satt upp ljus i granen *FINT*
Jag har verkligen inte hunnit...Liam var bara 1 månad förra julen så det känns nästan som första julen med han nu...å jag har inte ens en adventsstjärna i fönstret ..... men ja ska fixa det så fort jag bara hinner .... idag orkade jag inte åka ut till pappa å hämta alla grejjer eftersom ja kom hem sent ...imorgon MÅSTE jag göra detta .... tänkte ju baka en hel massa oxå inför jul .... verkligen mysa till det ORDENTLIGT !!! jag kanske har för stora krav på mej på själv ??  
lussebullar bakar jag nu iallafall ...gött dä !!
saffran kostar 24 TUSEN kr/kilot !!    jag köpte ett gram så det blev inte så dyrt men det gäller att inte misslyckas med degen alltså !!

ny kurs nya tag ....FORSKNING ,... alltså vad är ett forskningpm??  vad är kvantitativ och kvaitativ forskning ??  det är det som vi ska göra iallafall ...leta upp en tidsskrift ...vad är det ??  HAHAHA    ojojoj  jaja....det är bara att göra sitt bästa alltså!!   *ASG*   


vi får se hur det går med allt ..... jag hoppas ja hinner göra jul här snart !!

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Ta det lungt,du hinner få upp stjärnor och allt,jag lovar!! Men jag vet hur det känns,man stressar för ingenting hela tiden! Gott med lussebullar,det kan man inte få nog av i dessa tider! hoppas det är bra med er iaf! Kramis

2008-12-01 @ 21:16:11
URL: http://princesse84.blogspot.com
Postat av: Malin

en glad nyhet, jag fick något idag :)....Ha en bra tisdagkväll! Kramiz

2008-12-02 @ 18:11:29
URL: http://tidsoptimistens.blogg.se/
Postat av: Malin

Jag har en utmaning till dig på min blogg.... Att skänka 20 kronor till barncancerfonden..... KRamiz M

2008-12-04 @ 10:25:55
URL: http://tidsoptimistens.blogg.se/
Postat av: Malin

Japp! Vi ses på onsdag! kramiz M

2008-12-05 @ 22:11:37
URL: http://tidsoptimistens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0