BloggTorka

Hej!

Har inte haft lusten alls att blogg nu ett par dagar...  
Håller på att baka tekakor *mmm*
Nwt har skrivit om oss och dagisbristen VF hängde på
¨tåget och skrev dom med YEJJ!!!
Liam går nu...just nu finns det inget som är roligare
tycker han ...gågågågå  *fniss*  söt!!
Skolan går super....forskning är tråkigt men jag är inte
stressad inför det längre iallafall!!
Julen har komit in i vårat hem, advendsstaken står i
fönstret och julgardinerna sitter uppe ....
SysterYster ligger dessvärre på sjukan igen,  hon tog
ambulansen igår ....dom vet inte vad det är men jävligt
dålig är hon !! får se vad alla prover säger !! *håller tummarna*
Vill ju att hon ska vara hemma under juL !!!

var bara tvungen att byta stilmall på bloggen,
jag var så trött på den jag hade så jag ville spy
får fixa detta nån dag , ser ju för jävligt ut !!


see ya!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0