Söndag

Fredan hälsade jag & Liam på sara & Lea. Vi tog en promenad ner till affären & handlade fikabröd. Har inte träffat henne så mkt på ett tag....blir ju så under semestern & allt, dom har varit iväg å vi har haft å gjort. vi hade massor å stri om!!
Man längtar så till sommaren men det är allt gött när vardagen börjar bli som vanligt igen.
På kvällen var jag & klippte mej, färgade håret å blev jävligt snygg  *fniss*
Jag & Henrik mös oss med en film, drack öl & vin å mummsa godis.

i häljen.... Igår var jag, Liam & Rolf in till syrran som fortfarande ligger på csk. Hon har komit upp på avd nu iallafall så det var lite lättare att ta med Liam som självklart skulle charma alla tanter i vita rockar. Det är alltid fest när Liam ska med Rolf till sin moster. Massa godis & saft blir det alltid ....jaja nångång då & då gör väl inget.

Nyttiga söndag. Idag har Liam varit hos Bonusmormor & morfar några timmar. Jag & Henrik skulle ha varit och plockat svamp med LIam men det regnar ju så.....finns fler dagar. Vi bestämde oss för att åka in till stan istället.
Eftersom vi skulle kuta in & ut lite överallt så var det bättre att Lämna Liam hemma....blir ju så jäkla drygt & tråkigt för honom att följa med i alla affärer.....När vi hämtade honom verkade det verkligen inte som det gått någon nöd på han inte  *hahaha* mer på mormor & morfar kanske *fniss*......Liam har en tendens till att ALDRIG vara stilla.






Kommentarer
Postat av: ANNIKA

Tjenare!!!

Tack för hjälpen. Micke har nu gjort allt du sa och datorn går "snorfort" men ljudet försvann. Hummm!!

Mystiskt värre. Nåväl, han har inte gått igenom allt tror jag. Vad hette sidan som man kunde kolla bredbandhastigheten på??



Kram och tack igen

2008-08-14 @ 10:48:35
Postat av: Malin*

TACK! Du är sååå snäll! Förresten, är det så att du har svårt att ta dig hem den 5:e kan du sova över...Kram

2008-08-14 @ 11:50:06
URL: http://tidsoptimistens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0