Som på Rutin

Idag är det onsdag & det börjar gå på rutin nu att jag sätter mej
ner med kaffekoppen i högsta hugg framför bloggen när Liam
lagt sej för att få sin skönhetssömn.


Igår var trots det gråa vädret en underbar dag. Malin kom & gjorde
mej & Liam sällskap på en promenad efter det så käka vi massa
glass i stora kaloriLass ......men vadå vi hade ju faktiskt varit ut & gått ....
kanske inte powerwalkat med kroppen men däremot med käften *fniss*
Efter en jättejätte trevlig eftermiddag så skulle malin åka hem till sin gubbe
& jag invänta min som skulle få en gorme middag bestående av blodpudding,
Han & LIam fullkomligt älskar blodpudding.....jag däremot petar väl i mej en
& annan å ser glad ut att jag käkat någon annan blod.
har man ett blodvärde på minst 140 eller som dom sa på labb , 
du har blod som en hel häst,,, då känner ja inte att ja behöver peta i mej för
mkt i onödan....finns ju lixom ingen mening.

Tog faktiskt ytterligare en promenad igårkväll med Liam. Har har varit rastlös & lite gnällig
nu ett par dagar.....jag tror att det beror på att han börjat kunna stå själv nu & han vill så mkt mer ..
han vill kunna släppa taget & gå SJÄLV men det går inte & han blir rädd vilket i sin tur leder till
en gnällig unge. Men i vagnen går det oftast bra, det händer lite mer saker runt omkring oxå...
en fågel som flyger där, ett träd som vajjar, en ko som råmar ......o så spännande.
Men när vi kom hem hoppade vi i plurret, jag & Liam ....det var aslänge sen ja bada med
han i badkaret nu vilket han fullkomligen älskar.!! 

SYRRAN
Ska jag & Liam nog åka in & hälsa på idag.... förhoppningsvis kommer
hon upp på avd idag. Jag kan berätta för er om att ha med en hyperaktiv 8,5månaders bebis
in på en intensiv vårds avdelning ..... det är ungefär 2 miljoner sladdar överallt därinne & Liam
älskar allt man kan dra i ...... jag var dösvett efter 5minuter....
Hoppas hon mår bättre idag !!!  Tror att Lille Liam gossen kan ge henne kraft att bli bättre fortare
faktiskt.

Henriks tur med magsjukan !!!   
han var verkligen assnäll mot mej när jag hade magsjukan....sprang å hämta både det
ena & det andra & va jättensäll fast ja ja var sur & trodde att ja skulle dö.
Så ,  nu är det bara å springa rava av sej.....ja måste ju behandla han som han behandla mej jhu!!!







Kommentarer
Postat av: Malin*

Påminn mig inte om dom kalorierna.... Det var ju inte direkt light glass, hi hi.... Och Liam på intensiven... inget avis på dig, haha, med hans framfart! Men, har Henrik fått magsjukan nu? HJÄÄÄÄÄÄÄLLLLLPPPPPP!

2008-08-06 @ 11:56:48
URL: http://tidsoptimistens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0