kommundatorer....

i en värld för sej. Jag kommer aldrig i hela mitt liv ta en kommundator på avbetalning.....okej om det finns något måndagsexemplar här & där men i stort sett ALLA datorer ....hur kan dom misslyckas på detta sätt.

Var hos Annika häromdagen för att hon hade strul med måndagsexemplaret, jag okej utan virusprogram blir vilken dator som helst ur gängorna. men dom fixa jhu det där.....dom installerade om hela skiten & så var det den lilla detaljen med grafikkortet.....själva grafikkortet i dessa datorerna verkar för det första vara gjort av konrflakes elr dyl. Drivrutinerna är en soppa med trasigt glas....det bara förstör allt!!!
Kommer ihåg när min vän malin var här med sitt måndagsex samma sak med grafikkortet ...... när det väl spottar igång så finns det fan inga drivrutiner som funkar som dom ska .......
Men ingen fara på taket annika ....nya drivrutiner finns redan på min dator här, jag ska överlista den jäveln !!!

**************

Liam han vaknarn u mer före tuppen på mornarna. mellan kl 6-7 då är våran lilla gosse redo för dagen....eeh naj det är han verkligen inte jag ljög . han är astrött men alldeles för nyfiken på världen för att vilja sova. Imorse var ja som en zombi som alltid vid den tiden ....sprang in i hans rumt, dutta i nappen & sprang å la mej.... samma en hel massa gånger tills lilla trollet gav upp & somnade en 45min..... då var vi mer redo både han & jag för dagen.
Jag tror det där måste vara någon slags pakt alla barn ingått i....väck föräldrarna så kan vi somna om igen.....han orkar inte värst länge förän han ska sova igen i ca 3 timmar.

**************

Idag: ska jag träffa min goa vän Maria. Vetinte vad det blir, kanske tar en tur med henne på ikea. strosa runt lite sucktandes efter alla grejjer som man inte har råd att köpa den här tiden på månaden. Men det är alltid kul träffa Maria & det är trevlig med en promenad oxå *fniss* ....tillåter inte vädret en promenad ute i naturen så får man hitta andra lösningar & då är ikea faktiskt perfekt.
MÅLA HUSET HÄLJEN......jo det är sen länge planerat att huset ska målas denna häljen, men vädrets makter får lixom bestämma detta....hade så otroligt gärna velat åka till segmond på rockfestivalen. Men men det får bli rockfestival här hemma efter målandet....tror inte det blir riktigt lika mkt folk som i segmond men....jaja.
Det finns fan inge roligare än att gå på sånna tillställningar, träffa alla folk som man inte sett på 100år....fanfanfan!!!


Nu ska ja försöka göra nån nytta innan Liam vaknar

Kommentarer
Postat av: Malin

Hoppas ni fick en trevlig dag! säg till när ni vill ha fika här hos mig... kram

2008-08-15 @ 22:53:20
URL: http://tidsoptimistens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0