Vad tycker ni?

Idag tog jag, Liam, Sara, Julia & Lea oss en tur till ikea.
Tänkte det kunde pigga upp med lite nya gardiner i
vardagsrummet. Har haft väldigt sommriga gula gardiner
med fina blommor på. Nu ville jag har lite mörka höstiga
murriga gardiner utan blommor på.
Så när vi väl kom hem dundra jag rätt ner i kassarna &
började härja. Resultatet blev jag mkt nöjd med!!
Tyvärr var det svårt att få bra bilder nu & några "före" bilder
blev det icke för batterierna i kameran va slut.





Det är faktiskt väldigt orättvisa bilder för i verkligheten är det mkt mkt mysigare
med massa levande ljus lite överallt & grejjer!!!


Imorgon tänkte jag hälsa på min kära syster en sväng.
Sen blev jag lite peppad till att fortsätta grejja klart
i vardagsrummet, det ska upp ett nytt skynke vid tvbänken
& nya kuddfodral till kuddarna i soffan SEN är det klart!!

********


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0