Idag är en Ny dag som alla dagar

Idag är det tänk att jag & Liam ska åka in till syrran.
Liam ska sova hos morfar idag. . . .
känns som en förjävla stressig dag idag tyvärr MEN jag har tänkt sätta
mej emot denna stressdag. Just nu sitter jag i lugn å ro, dricker mitt morgonkaffe
& äter min morgonsmörgås haha.
Borde packa åt liam, laga midda som ja annars inte kommer hinna göra.
plugga, kirra håret å sminket  hahahah & en hel del annan drös grejjer.....
asch ja hinner!!  eller inte men skit samma då. det enda ja igentligen måste hinna är att åka till 
syrran, hon har fått en till blodförgiftning nu å mår inte alls bra. då är det ju självklart hon som kommer i första hand & resten får lösa sej.  

ne men hela dagen går oftast bort när vi åker in till syrran ... men som pappa sa igår,
kom när ni kommer ....ååå skönt där släppte en stor sten ingen tid där att passa!!  ja kan komma kl 21 med en sovande bebis om ja vill å inte hinner före....därför har ja bestämt att ja inte ska stressa!!
 
Jag är rädd för att min son börjar bli som sin mor ....ett jävla gnäll hela tiden å surt är det.
Jag insåg imorse när vi var på ica ....han är rastlös...på möran & igår var han jättegnällig å sur ...så fort vi klev in på affären så han fick prata å titta lite på folk så blev han asglad....hmmm har vi en blivande stand-up comiker i familjen må tro?? ...han försökte tillåmed få kontakt med mjölkmnannen som stog bakom mjölkdisken å hängde.

ne kaffet börjar sina i koppen min.
Dags för lite sysslor .  

Jo föresten, ryggen & nacken ....den är som han sa att den kommer vara stel & trött. Men själva nackspärren är iallafall något bättre. Det kändes inte bra å köra bil å sådär men ja känner abolut att det är på bättringsvägen ....GöttMos dä´


jag tar å sätter punk här    .


Kommentarer
Postat av: ANNIKA

Hör av dig om du vill ha barnpassning. Han verkar inte särkilt rädd av sig iallafall. Är jag ledig så ställer jag upp. Kram

2008-08-28 @ 12:04:37
URL: http://tidsoptimistens.blogg.se/
Postat av: Malin

Va?? Hur kunde det stå annika istället för Malin på ovanstående kommentar? Grubbel grubbel..... Hur som helst, du har blivit utmanad på min blogg! Tjohej!

2008-08-28 @ 18:19:40
URL: http://tidsoptimistens.blogg.se/
Postat av: Linda

alltså nu är ja jätteförvirrad... vem har skrivit vad & när hahaha. så det är du malin som skrivit ,, jag tror det faktiskt fniss!!! ne Liam är inte rädd av sej alls :D

2008-08-28 @ 19:45:40
Postat av: ANNIKA

Nix det var jag. Har ju ingen detor hemma så jag skriver från jobbet. Gömde ta bort Malins bloggadress. (så nu vet vi att malin också bloggar på jobbet)Kram

2008-08-29 @ 10:16:51
Postat av: Linda

jahaa ja där ser man där ser man...så malin sitter på rava å bloggar hon på jobbet hmmm fniss... snällt snällt...med barnpassningen där =), lägger der på minnet ja :D. . jag å morgan håller just nu på med din & marias K:s datorer som det är samma fel på. ja på mitt håll å morgan på sitt håll ... vem löser mysteriet först hihi ... kram kram

2008-08-29 @ 20:38:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0