Mjölk är Gott

image33

Lite update ang Livet dårå. Liam är som ni ser väääligt lat som människa hihi. Iallafall efter en flaska mat och i famnen på pappa.  Igår var vi in till grums å hälsade på tant M, Liam tyckte det var jätteroligt speciellt med alla leksaker hon hade, vi gick en promenad för att röra lite på mitt fläsk  haha vilket behövdes.


Jag har gjort många dumheter & det tänker jag
fortsätta med. Det är dom som är kryddan i
Livet


Det börjar annars bli fullt upp hemma nu, Liam upptäcker världen i sin gåstol idag efter att ha varit ute i 2 sec (MAX)
Så hitta jag lilla Liam så här
 
Stackarn får ingen mat hemma så han måste äta upp inventarierna.

Ja som ni kanske förstår så har ja inte så mkt annat & skriva om än Liams olika hyss,,   men det är han ja umgås med hela dagarna så det blir ju lixom så då...... Köpte mej en cross som ja kör på men hur intressant är det att läsa om på en skala..... jag provar ......   Åkte 4 varm på järdet hos pappa på 5 var ja påväg att stupa men det gick bra, leran sprutade... det går inte speciellt fort för en nybörjade som mej men kul har jag ändå....alltså jag återkommer i detta ämnet när andan faller på.

Jag Älskar  att bo här ...kolla bara utsikten fr vardagsrumsfönstret...

Härligt eller hur ??


Har förövrigt skurat mattor ute på altanen idag (perfekt väder för det). 
Passade även på att damsuga & skura lite golv oxå....HurtBrud nr 1 

Nu ska ja ta å dega ner i soffan en stund... Är lite rätt för att överanstränga mej

En vän är någon som vet allt om dej & ändå tycker om dej

Ha dä gött allihoppa!!!


Kommentarer
Postat av: Nathalie

Vilka fina kort du lagt ut han är ju bara för söt lillprinsen! =)

2008-04-22 @ 21:34:45
URL: http://Princesse84.blogspot.com
Postat av: Malin

Jag tycker absolut att du ska fortsätta göra "dumheter", eftersom jag tror mig veta vad du syftar på! Håller koll efter dig på msn, eftersom jag har lite fördelar på lager! Trodde ju att Liam tyckte om att vara hos mig för mina blöta pussars skull, inte för leksakerna? Kramiz på goa vännen

2008-04-23 @ 21:54:11
URL: http://tidsoptimistens.blogg.se
Postat av: bloggÄgern

Nathalie. tack, om världen visste vilka gullungar det bor här ute i skogen hihi.

Malin.
jasså det ska bli kul att höra vad det är för fördelar som du lagt på lager haha. Jo klart han gör men det kan han väl inte säga till mamma som blir gööör sotis om han erkänner att det är mysigt när även andra pussar på han.
kramis

2008-04-24 @ 13:01:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0